Äntligen

Ja det är så man får säga för nu har han kommit, han vi har väntat på. Nej det är inte Gud eller Jesus som jag pratar om, nej hingsten har kommit. Grattis G och tack och lov att han äntligen ville komma fram, ska bli så roligt att få se honom.

Annars då? jo jag är sjuk och nu menar jag kroppsligt. Halsen är svälld och jag har svårt att svälja och det känns tungt i bröstet, det konstiga är att när jag tittade på Kvartersdoktorn blev det bara värre, undrar varför?!

Nu ska jag lägga mig i sängen och tycka allmänt synd om mig själv och imorgon ska jag vara hemma och vara riktigt sjuk.

Ja just ja Sally bet mig i näsan idag så jag började blöda, skaffa aldrig valp till lillasyster utan be föräldrarna skaffa en riktigt unge dom har nog bättre tänder.

avtryck

Kommentera inlägget här:

Namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0