Bästa medicinen



Mmm, Rune är den bästa medicinen man kan tänka sig.
Imorse hade jag 38,5 i temp och benen kändes som gelé och jag trodde allvarligt att jag skulle dö.
Har vaknat många gånger undet natten för jag hat hostat och hostat och ibland fryser jag och ibland svettas jag, hmm klimakteriet? Nej influensa kallas det, riktigt sådan, kanininfluensan eller nått.

Imorgon är det sista april och jag kommer få ligga hemma och tycka synd om mig själv medans dom andra går och tittar på kasen och lyssnar på Bro Manskör och tittar på fyrverkerierna, tänk inte på mig som ligger hemma och mår skit, nejnej.

Nu ska jag gå och överdosera hostmedicinen och se om dess etanol innehåll kan göra mig påverkad, jag tror snart att jag har hostat upp lungorna och snytit ut hjärnan.


avtryck
Postat av: Gunilla

Fy då... Det låter precis som jag hade det tors-fre förra veckan. Är långt ifrån bra än. Hostar enormt på nätterna.

Hoppas du piggar på dig fort.

Kramar från oss!!

2010-04-30 @ 05:29:13
URL: http://curant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0