Från Medelsvår dressyr till ponnyhoppning

Ja ungefär så har det sett ut för mig från fredag kväll till Söndag em.

Jag vet att det är ett tag sedan jag skrev här och sist vart det bara tre bilder på sagoponnyn Merlin (som ägs av en kompis till mig, han är en c-ponny).

I fredags så var jag i skolan och hade engelska "Oral presentation" hmm det låter lite...ehh.. sexistiskt? eller ja jag vet inte, rätt roligt var det iaf. När jag kom hem så for mamma och jag och handlade mat och var på apoteket. Ah varför skriver jag såhär, jag skulle lika gärna kunna skriva
06:55- Väckarklockan ringer med ett gällt ljud, stänger av den.
07:00- Drar mig upp ur sängen och får panik över att tiden går för fort.

Nej dax att börja om tror jag.

Helgen har bestått av snygga stora dressyrhästar som jag har stått och dregglat över, vissa andra hästar har jag bara tänkt "urk". Menmen Leo var ju såklart fiiinast:) och mysigast, och på Fredagen galnast.
Bambi är som vanligt bäst på alla sätt och jag har haft en toppen helg.

Söndags eftermiddag bestod av ponnyhoppning första omgången av div2 och jag tycker att dom gjorde det jättebra, hade bara tre ponnyer med i denna omgång.
När allt var klart tog jag mig en sväng på Chessan som blev jätterädd för en bäck som pårlade sådär vårvackert.

Nu ska jag gurgla munnen med flour och sen nanna kudden, imorgon blir det doktorn som ska titta på min tå...suck..

avtryck
Postat av: Bambi

Tack för en underbar helg! Det får vi göra om snart!

KRAAAM!!!

2010-04-26 @ 10:25:51
URL: http://bambisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0