Dagen efter

Inlägget för igår tog jag bort, mådde verkligen INTE bra igår inte för att det
är nå bättre idag men jag lever ju än vilket är en positiv sak.

Mina syskonbarn leker med sina julklappar som låter extremt och jag sitter
vid datorn och skriver arga mail till SVT och känner mig som en elak tant.
Får mycket uppmuntrande ord, människor som försöker få mig att le äkta,
folk som innerst inne vet vilken glad och snäll människa jag är.
Själv skrattar jag och säger "det blir nog bra ska du se."
Vad händer om det inte blir bra den här gången, vad händer om...Om jag försvinner?



Natten var mörk och jag klev stegen på den torra stigen som ledde mig till livets slut.
Jag vände mig om mot livet ljus och smekte min mors kind och sa
"Den här gången kunde du inte rädda mig."

avtryck

Kommentera inlägget här:

Namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0