En dyster min

Visserligen vill jag ha allt i det förra inlägget och tro mig stövlarna skulle jag SJÄLVKLART ha vid uteritter, skulle ALDRIG rida dressyr med dem, då har jag mina svarta som jag älskar:)


Men till årets dilemma...VAD önskar jag mig i julklapp? Mamma frågar och frågar men tror du jag har ett bra svar? Knappast, jag är lika frågvis som Ior när han står vid sitt nedrivna hus. Funderar på vad det är jag har och vad det är jag skulle kunna behöva men fortfarande står skallen still och tankarna snurrar på alla de saker som jag skulle vilja ha men som jag egentligen ej behöver. Så nu sitter jag och jämför olika stativ och objektiv som nästan är ett måste för att kunna ta fotograferingen till en högre nivå.

Förresten idag blev jag klar med psykologin och självklart blev betyget bra, som alltid:)

avtryck

Kommentera inlägget här:

Namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0