Kära tomten

Eftersom jag har haft ett "olycksdrabbat" år anser jag att det är dags för en rejäl julafton, tycker inte du?

  • Jag vill i första paketet få

  • I det andra vill jag ha


  • Och det tredje


Som du förstår tomten så är det inte direkt dyra saker så snälla snälla snälla kan du inte vara extra snäll emot mig? Om du vill ha min andrahandslista så hör av dig till min mail.

avtryck
Postat av: Gunilla

Första paketet - självklart! Du är en mästerfotograf!!



Andra paketet - What?? Det där är ju HOPPstövlar....!!!!



Tredje paketet - Fint med bling-bling, men jag tycker att rosetten verkar sitta upp-och-ned...?!?!?



För övrigt så önskar jag att du får allt du vill ha.

Men i första hand hoppas jag att du får bli hel och frisk - på riktigt, för alltid!!!



LOVE from "Mamman"



2010-12-13 @ 21:12:06
URL: http://curant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0