Ny design

Kände att det var dags för en omstart av bloggen, dock samma namn, samma författare, samma tänk men ny färg och nytt tänkade.

Det är dags att jag inte tar livet för givet utan att jag värdesätter varje dag, när som helst kan dagarna rinna ut i sanden och vipps så finna man inte mer. Jag tror inte att jag varje dag berättar för min mamma hur mycket hon egentligen betyder för mig, varför gör jag inte det? Det kanske ska bli mitt nyårslöfte, att varje dag berätta för människorna runt omkring mig hur mycket jag tycker om dem och hur mycket de betyder för mig?!

Jag har aldrig varit bra på att hålla nyårslöften men i år kanske man ska satsa extra på dem?


Ska DU ha något nyårslöfte?

avtryck

Kommentera inlägget här:

Namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0