den svenska sjukvården kan ta sig där bak rent ut sagt.

Igår fick vi åka till familjeläkarejouren för min kropp levde sitt egna liv. Väl där fick vi inte vänta länge för ett par prover skulle tas. Emellan provtagningar somnade jag på en soffa bredvid mamma i väntrummet. Proverna kunde inte direkt visa något men idag kl halv två fortsätter dom undersökningarna och antagligen så har det blivit något fel på njurarna så dom ska undersökas. Jag hoppas på att det inte är nått fel men när jag går och lägger mig vid halv nio på kvällen men måste ha någon som väcker mig på morgonen annars sover jag hela dagen.

Igår kväll vid nio kom D med blommor och choklad, snällare människa finns inte tror jag, det piggade iaf upp mig lite grann. Nu ska jag lägga mig en stund innan det är dax för att ta mig till doktorn, suck.

avtryck
Postat av: Glasögonorm

Shit alltså, nu tänker jag vara extremt offtopic på det du skrev.



Du gjorde ett avtryk när du sa att runda glasögon var tuffa. Det var så himla oförutsägbart att jag inte kunde tänka efter vad du egentligen sa. Tack!



Mvh

2010-02-16 @ 01:06:58

Kommentera inlägget här:

Namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0