Ett till.

Ja mammas och min lilla tripp till Sandviken blev lite annorlunda. Vi fikade, den du. Mitt under fikat fick jag för mig att mamma och jag skulle gå på bio och det gjrode vi, vi gick på Farsan och den var jättebra.
Och tittade vem som gick på toaletten samtidigt som mig på bion:)

Jag fick ju tabletter från doktorn för att jag inte skulle kissa så mkt som jag gjorde och igår slutade jag med dom och idag började det om igen. Vet inte hur många gånger som jag har gått idag och jag är helt slut i kroppen igen, allt kommer tillbaka så imorgon börjar jag igen med dom för att slippa allt skit.
Efter bion så åkte vi och handlade och tack och lov gick det jättebra och sen for vi hem. När vi väl kom hem så åkte jag ner till stallet och pratade en bra stund med J och det visade sig att Prisen och hennes häst är ungefär likadana, riktigt kul att känna att man inte är ensam:)
Nu ikväll har vi ätit en sallad och en köttbit och nu ska jag titta på Solsidan med mamma och sen går jag faktiskt och lägger mig. Imorgon ska jag till stallet en sväng, funderar på om jag ska fråga Lars om jag får rida en sväng.
Ja just ja jag har köpt en sak idag och tro mig jag faller för reklam JÄMT


avtryck
Postat av: Gunilla

Hmmm....

DET var trevligt toasällskap!!



Mums!

2010-02-27 @ 19:20:35
URL: http://curant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0