Jane Eyre

Sitter och tittar på det med mamma just nu men jag anser att hon ska gå och göra mat, jag är hungrig.
Dagen idag då? Hmm den har varit rätt okej faktiskt. Började dagen med att få frukost på sängen som hon gör varje morgon. Sen städade jag lite, eller ja jag plockade och donade lite granna innan jag klädde på mig en massa kläder och traskade till stallet med vissa problem men jag tog mig dit och efter lite kramar och gos med kaninerna så gick jag till Maggan och Pelle. Det är konstigt hur lugn jag kan bli av att komma dit. Rune kom på besök en sväng med husse Magnus och det blev en massa mysiga kramar.
Eftermiddagen har jag tillbringat i sängen och med mamma.
Nu ska vi snart äta och sen har jag en känsla av att jag kommer att ta en tidig kväll eftersom jag hoppas på en tur till Valbo och bio efter det, en riktigt mor och dotter dag tror vi behöver det mitt i all rädsla som vi har just nu.
Även om mamma inte säger det rätt ut så ser jag det på henne och hör det i hennes röst, hon är lika rädd som jag bara det att jag visar ingenting för henne, ingenting inte ens för Maggan visade jag nått idag.

Nu ska jag fixa skype så E kan skicka över lite filer, borde läsa lite medicin också, vi har tenta i det nästa vecka antar jag usch usch..


avtryck

Kommentera inlägget här:

Namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0