Min förebild

Nu tänker ni väl, vem är det på bilden? Den ni ser på bilden heter Marie Göranzon och hon har varit med förerbild sen jag var ungefär 12-13 år och jag avgudar henne fortfarande, hon är en sån skådespelerska som verkligen kan agera och hon passar i alla roller som hon har gjort.
Jag har sett ALLT som hon har varit med i t om det som gjordes innan jag föddes och jag älskar allt eller ja "falsk som vatten" kan väl disskuteras den var inte så vidare bra menmen. Den 27 mars står hon återigen på dramatens scen och spelar tillsammans med sin man Jan Malmsjö och det kommer bli så kul att se henne igen, sist var i oktober när hon spelade i Höstsonaten på stora scenen.
Men som sagt hon har betytt mycket för mig under många år och jag kommer nog att beundra henne i många år till.



avtryck

Kommentera inlägget här:

Namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0