Mina första jeans leggins.

Japp idag har jag köpt dom och jag har redan tagit dom till pyjamaskläder för jag kommer ALDRIG kunna gå ut i sådana byxor, aldrig. Jag förstår inte hur man kan använda sådana, jag får superduper tjocka lår av dom ne usch säger jag bara menmen ett par extra pyjamasbyxor är alltid bra. Köpte lite andra kläder, en lång väst, en lång tröja och en cardigan, se när man använder det. Tog min sista ork och gick och klippte mig och tro mig jag har aldrig varit så avslappnad. Hon började med att tvätta håret och jag satt i massagestolen när hon tvättade och sen fick jag hårinpackning och huvudmassage och guu va skönt det var, jag behövde det verkligen.
När jag kom hem vilade jag ett tag innan jag satte mig med medicinska grunden och läste lite och kollade igenom frågorna och svarade på en del av dom.
Nu ikväll har jag bara vilat och försökt få tillbaka lite krafter inför skolan imon. Mamma ska skjutsa mig till skolan och sen får vi se om hon hämtar mig i sandviken eller om jag ska försöka ta mig med buss hem, vi får se.
Sitter och tittar på herrarnas stafett och det är lite spännande eftersom det snöar så mycket.

Ne nu ska jag vila lite grann, konstigt att man behöver vila för att orka gå upp och sova hoppas remissen kommer snart...


avtryck

Kommentera inlägget här:

Namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0