Nervös

Nu är remissen skickade till Sophia hemmet i stockholm så mamma och jag får nog oss en liten tripp till Stockholm denna vecka eller nästa vecka vi får se.
Gårdagen bestod av mycket tårar och panik som jag inte visste vad jag skulle göra av men jag pratade med D på kvällen och det var bra tack för det.
Somnade som vanligt på en gång igår kväll och vaknade vid halv åtta när mamma kom in och gav mig frukost.
Har faktiskt nästan gjort klar naturkunskaps uppgiften som ska in imorgon och jag hoppas på att bli klar ikväll eller imorgon eftermiddag. Ska gå ner till stallet vid fyra-halv fem för lillasyster ska åka på hoppträning och jag SKA följa med idag om inget händer innan med min kropp vet man aldrig.
Nu blir det till att sova någon timme innan jag ska göra mig iordning.

tack för alla som lämnade en kommentar!


avtryck

Kommentera inlägget här:

Namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0