Silent Witness

Dagen idag har bestått av plugg, stall och Silent Witness.
Började dagen med att få skjuts av D till skolan, det tackar jag för eftersom jag valde helt fel skor, fick skjuts hem också. Väl hemma blev det lite mat med mor och sen bar det av till stallet för ett efter längtat möte med underbara Ev som har kommit hem från Paris, varit tomt utan henne.
Jag har kommit fram till att jag ska börja rida Nutte lite mer, försöka träna honom, tror nog att gamla gubben kan bara man pressar honom lite grann.
Eftersom jag hade fått ett paket ifrån Budapest så revs det upp när jag kom hem från stallet, vet vad som gömde sig där?? Sista säsongen av Silent Witness, snacka om att jag blev glad!!
Fick hit D vid sex tiden och han höll mig sällskap genom det sista avsnittet och sen blev det prat om minnen och massa roligt innan han åkte hem vid åtta då mammsen kom hem.
Nu ikväll har jag även tittat på Lewis fast bara ett avsnitt, fick säsong 1,2 och 3 av Kati men orkar inget mer ikväll får se hur det blir imorgon.
Imorgon ska jag slinga E och V, första gången jag ska slinga en kille tror jag, hmm...Ska vara i skolan halv nio för första engelska lektionen, kommer bli riktigt spännaden.
Nu ropar Naturkunskaps boken efter mig, har ju prov på tisdag,  gah..




avtryck
Postat av: evvan !

du är underbar hjärtat !

2010-02-05 @ 10:42:09

Kommentera inlägget här:

Namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0