Skönhetsoperationer+möblering+plugg= mitt liv



Gårdagen tillbringades med Nutte och Merlin två herrar i sina bästa år. Nutte och jag mös och Merlin red jag ut barbacka på och myste i kylan, vi hade typ -16 eller nått.

Idag har jag möblerat om rummet, eller ja det är inte klart än och jag kommer garanterat hitta fler dammtussar överallt men många möbler ska byta plats och nya blommor ska in och nya lampor och ramar ska upp, mkt att göra var är karln när jag behöver honom som mest? Menmen har nyss tittat på "skönhetsoperations" programet som går på fyran såhär på dagarna och jag är mer och mer pigg på att göra nått om typ något år eller nå sånt, vet inte vad jag ska göra än men nått får det bli:) Jaja nu tycker du säkert att jag är dum i huvudet eller nått sånt men jag vill bli vacker och tro mig när jag har passerat 45 kommer botox bli min bästa vän, vill inte få rynkor.
Nu ska jag dra mig mot möbleringen igen och försöka få det klart innan jag ska dra mig ut på en springtur.




avtryck
Postat av: zaq

Mhe! En skrynkla o en rynka är ju avtryck på att man levt livet ju!!!



Men man ska göra det man vill och har råd med, så är det ju...



U go girl!

2010-02-03 @ 15:01:49
URL: http://zaq.blogg.se/
Postat av: sanna

men stumpan då du är ju vacker! kramis

2010-02-21 @ 01:48:41

Kommentera inlägget här:

Namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0