Söndagen bjuder på?

Vet ni att jag nog har den bästa mamman i världen. Hon kommer runt halv åtta på morgonen med två limpmackor med ost på och en kopp varm choklad och tidningen. Hon vet hur mycket jag behöver henne just nu, hon vet att rädslan kommer tillbaka när jag vaknar.
Idag är jag mer rädd än vanligt och bara för det så kommer mamma och jag trottsa vädret och åka till Valbo på eftermiddagen för hon tycker att vi behöver komma ut eller rättare sagt JAG behöver komma ut.
Sen har vi ju planerat att göra om vardagsrummet men vi har kört fast i vilken färg det ska vara, något tips? Ingen fondvägg för det tycker vi är för mycket 2009:)
Mamma sa dock att visar det sig vara som dom tror så skippar vi vardagsrummet och åker bort och glömmer att vi bor i Storvik och vi glömmer all rädsla, all panik om framtiden.

Idag har jag en sakna pappa och sakna Prisen dag men jag vet att dom båda har det bra. Pappa i himlen och Prisen hos Freja och dom kunde inte ha det bättre men jag saknar dom iaf...


avtryck

Kommentera inlägget här:

Namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0