Tråkig dag...

En rejält trött dag idag. Mamma väckte mig vid halv åtta för att jag skulle få i mig frukost. Var ut på en 5 minuters promenad vid åtta sen somna jag och vakna till vid 12 när mamma kom hem.

Tog mig en promenad till stallet senare på eftermiddagen för att kolla till kaninerna, en promenad som normalt inte tar mer än 3-5 minuter för mig men som numera tar i alla fall 15 minuter och efter promenaden avled jag i soffan ett par timmar. Nu sitter jag här och tittar på Glee samtidigt.

Fotade lite idag också, tro mig jag har INTE redigerat bilden mer än skrivit Darlinglilli, det ni.




avtryck
Postat av: zaq

Mäktigt!

Och det är så sant så, "det ligger i betraktarens ögon"...

kram till dig!

2010-02-18 @ 23:25:23
Postat av: michelle

super fin bild magda!!

2010-02-23 @ 21:21:58

Kommentera inlägget här:

Namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0