Trötthet...

Sitter i skolan och hälsocentralen skulle ha ringt vid kvart över åtta men dom har inte ringt än och mitt tålamod börjar tryta. Anledningen att dom ska ringa är för att jag är konstant trött och har antagligen urinvägsinfektion vilket jag får ett ex antal gånger om året. Pratade med Eva i måndags och hon ska se till så att jag får en remiss för att ta blodprov för att se om det är något fel i kroppen. Jag brukar normalt inte vara orolig men nu är jag det eftersom tröttheten inte går över utan den blir bara värre + att jag blir blekare för var dag och jag tror inte att det har med solljuset att göra tuan det är något annat fel.

Igår red jag älskade Merlin och idag blir det dressyr på åkern på Molly (lillasysters ponny) och sen får vi se om det blir bio med mor ikväll, beror på tröttheten.
Hmm annars då? Jo mitt knä ser ut som en fotboll och är blå efter att jag gjrode en extremt snygg vurpa igår efter jag hade varit på banken.
Ne nu ska jag se till om läraren kommer och ger mig en nice lektion i Engelska C

avtryck

Kommentera inlägget här:

Namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0