trött,skakig allmänt seg

Klädsel
Vad har du på dig idag:
jeans leggins, svart tröja och en stickad svart tröja och sockor.
Vad använder du just nu för skor: Inga, har mina vita sockor som går över knäna
Favoritfärg på kläder: Svart går ihop med allt och lika naturfärger så det blir det mkt. Jag passar inte i färg.

Senaste person som
Sov i din säng:
Jag
Du pratade med: Min bror.
Du delade en drink med: Gillar inte att dela.
Du gick på bio med: Mamsen.
Du gick på stan med: Mamma
Skällde på dig: Det var mamma fast hon var mer rädd än arg.

Senaste
Låt du hörde:
Sash! Equador.
Film du såg: Crocodile dundee 1
Mat du åt: Sidfläsk och kokt potatis och grönsaker.
Kram: Min mamma.
Puss: Kenny,Wilma och "Namnlösa kaninen"
Fest: Hmm det var ett tag sedan
Känslan: rädd
Ilska: Idag på en person som inte fattar ett dugg..Åh killar...
Resa: England i oktober förra året
Glädje: Igår när jag fick tillbaka provet i naturkunskapen
Dröm: Hmm drömde att jag köpte en ny BMW inatt.
Boken du läste: Räknas pluggböcker? Isf Medicinsk grundkurs 1
Personen du träffade: Min mamma.
Personen du pratade i telefon med: Storebror Andreas
Personen du fick sms av: Telenor, wiiee
Gången du åt en 7-eleven korv: Hmm låt mig tänka....ALDRIG...
Gången du var utomhus: Vid 12.
Gången du sov: I natt antar jag.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Idag
Saken du köpte:
Hårfärg, 2 tröjor, 1 väst, 1 par leggins, hängare, svarta ramar.

Om dig

Namn: Magdalena
Ålder: 22
Smeknamn: Magda. Kallades för Henny av pappa när jag var mindre.
Syskon: 2 bröder och 1 syster.
Sysselsättning: Pluggar. promenerar, fotograferar och umgås med folk.
Bra egenskaper: Framåttänkande, spontan, glad.
Dåliga egenskaper: Kan bli lätt besviken.
Linje/klass: Hmm, har väl egentligen 4 klasser. Engelskan,naturkunskapen, medicinen och etiken.
Hårfärg: Foxy brown och några ljusare slingor.
Ögonfärg: Blå/gröna
Skostorlek: 38/39


avtryck

Kommentera inlägget här:

Namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0