Tung dag

Bara få personer har fått reda på vad som antagligen är fel och jag hoppas innerligt att personerna håller tyst om det, jag vill vara 100% säker på det innan ni andra får reda på det.

Idag har jag varit på HC igen och det bestämdes att vissa prover skall tas om någon vecka eller så.
Mamma jag hyrde film idag och åt gott för vi tyckte att vi behövde det.
Nu tittar vi på OS och jag handlar lite kläder på internet, det kallas tröttshopping.


avtryck
Postat av: Lena

Krya på dig skruttan!. Kramar Lena*

2010-02-17 @ 22:17:08
Postat av: Gunilla

Nu blir jag orolig. Kan du inte maila eller messa mig o berätta. Kram o krya på dig!

2010-02-18 @ 06:31:11
Postat av: Annki

2010-02-18 @ 13:38:51

Kommentera inlägget här:

Namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0