Dagen innan

Jag gick och la mig väldigt sent eller rättare sagt väldigt tidigt idag då klockan iaf var över tre innan jag ramlade ner i sängen och somnade till. Vaknade vid halv nio för ryggen strejkade och jag var tvungen att ta en tablett för att det skulle sluta göra ont. Somnade om och blev väckt av mamma vid tolv och eftersom det snöade så hemskt så Prisen fick gå in för dagen vid två och det var han nog bara glad över att få göra. Efter det åkte jag upp till A's stall för att prata lite med S, som har bestämt sig för att flytta ifrån mig vilket jag INTE gillar.
Mamma och jag for till Gävle en sväng efter det och tro mig det var snökaos på vägen dit och hem, långsamma bilar och själv hade jag så ont så vi fick skynda oss hem.

Mamma åkte och fikade hos K medan jag for ner till stallet och packade klart det sista och mockade åt Prisen och Nutte och skötte om dom. Kaninerna växer och är ständigt hungruga och törstiga vilket jag antar är en bra sak, kommer sakna dom också.

Imorgon åker jag till Sthlm med Ev och Lillasyster och lämnar Prisen till F och E, hoppas dom blir nöjd med honom, jag vet att jag kommer att vara EXTREMT ledsen på söndag och måndag och resten av den veckan innan jag den 11 börjar skolan och får återgå till livet igen.

Nu blir det dusch och sen säng, måste försöka hinna jobba lite också idag, uschusch jag blir stressad av att bara tänka.


avtryck
Postat av: Lena

Vad ska du göra med kaninerna??

2010-01-01 @ 21:01:10

Kommentera inlägget här:

Namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0