Fåren

För er som känner mig så vet ni att min extra mamma och pappa har får alltså har jag får.
Jag vet inte direkt hur många dom är men jag har en som jag älskar och hennes namn är Barcelona och hon är uppfödd på flaska. Numera är hon snart säkert 6år eller nått och har haft lamm som tyvärr dog, hon är inte
direkt den bästa mamman om man säger så. Hon kommer när man ropar och gillar kanelbullar. Har inget kort på henne här på bloggen men det kommer tre andra bilder på lite mysisar.




Det kallas mysig fårnos:)





Alla vill jättegärna bli kliad på samma gång.




Fårens vakt parad.


avtryck
Postat av: Bambi

Vilka fina bilder. Nosbilden var ju underbar. :)

2010-01-19 @ 14:09:10
URL: http://bambisens.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Mysigt... Vill också ha en sån...

2010-01-19 @ 16:23:22
URL: http://curant.blogg.se/
Postat av: sanna

hua dessa otäcka får som gett mig en halv hjärtinfarkt ex antal gånger;)



allt bra med dom lurviga monstren?:)

2010-01-21 @ 22:18:44
Postat av: Anonym

gillar bliderna /E

2010-01-24 @ 19:07:31

Kommentera inlägget här:

Namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0