Naglar,blingbling och sprit

Kan man ha en sån dag? Jag har lyckats åstadkomma allt utom spriten som jag låter vara.
Naglarna är fina och inte för långa och nytt blingbling sitter i öronen och runt halsen. 
Nya kläder finns i garderoben och nya grejer i rummet men själv sitter jag här och har tråkigt,jag vill ut och göra något, ha kul!

Men vad gör jag istället för att vara ute och ha kul? jo jag städar, tro mig man kan äta på golvet snart så rent är. Visserligen gillar jag att städa men nu börjar jag städa lite för mkt, det börjar bli för rent och det är inge bra alls, funderar på att åka till någon annan och städa, nån som behöver städhjälp:)
Ikväll kommer jag iaf att ha date med Komissarie Lewis kl 22:00 på svt1 SE DET!!!! Ah vilken man Hathaway är, han skulle man inte tacka nej till:)

nu ska jag se om det finns lite mer damm att döda, tjing tjing:)


avtryck
Postat av: Gunilla

Ja tack!! Hi hi... Du är välkommen även utan att städa!

2010-01-09 @ 22:52:59
Postat av: sanna

du får gärna komma hit å städa:D

2010-01-21 @ 22:13:23

Kommentera inlägget här:

Namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0