...

Ja min kväll blev ju inte direkt som jag ville. Mamma och jag åkte ju och handlade i Sandviken och vi bestämde oss för en köttbit och sallad. Normalt fungerar det jättebra men inte idag, antagligen pga dålig sömn och lite små ångest inför skolan och doningar. Jag fick ont i magen och blev allmänt otrevlig emot mamma och det hela slutade med bråk eller ja bråk och bråk mamma tror jag mest tog det som en nya salt då hon nog förstod vad som var felet eftersom jag aldrig direkt säger att jag har ont i magen utan jag blir arg.

Nu sitter jag i sängen och ska väl försöka sova, ska försöka åka till skolan imorgon, om det går som det känns nu så kommer jag vilja ligga kvar i sängen och hoppas att jag dör snart. Menmen så får jag inte tänka, inte nu.

Ja god natt..


avtryck

Kommentera inlägget här:

Namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0