Ett tag sedan

Min laptop bestämde sig igår för att inte vara med. Helt sjukt en sprillans ny laptop som bara för att man avinstallerar ett program dör, skit kul? ne...Men hur står det till med mig liv då? Jo nu ska ni få veta.

Som ni vet så har jag åkt fram och tillbaka till olika sjukhus och gjort röntgen och olika undersökningar och vet ni vad jag säger ? RAMLA ALDRIG AV EN HÄST! I och med att jag ramlade av Prisen 2007 så har jag dragit på mig en ryggskada som jag alltid kommer att ha och den har gjort att känseln på vänster sida inte är som den ska + att reflexerna inte är som dom ska och så kommer det alltid att vara, bara att leva med det.
Det dom letade på MR röntgen var ifall jag hade fått MS som min pappa hade eller om det satt en tumör i huvudet eftersom jag har haft huvudvärk bakom vänstra ögat men har nu fått det konstaterat att huvudvärken jag får är antagligen migrän och INGEN tumör tack och lov.

Eftersom mitt problem med kisseriet är kvar så ska dom fortsätta utredningen på det och det kommer väl antagligen ta ett tag till innan vi får reda på vad som är felet där men jag kommer finnas kvar ett tag till för er som vill:) Tack för allt erat stöd jag har verkligen behövt det och nu ska jag planera min påsk som jag förhoppningsvis kommer att tillbringa i Övik hos min älskade extra familj som jag saknar så jag nästan spricker.

Nu blir det sängen för imorgon ska jag träffa eliten i skolan.

avtryck
Postat av: Pernilla

De är väl underbart, nästan så man tror på högsta vinsten. Alla vill väl att du ska vara kvar här en lång stund till, annars kan man gå i förväg själv tycker jag. Hoppas vi ses på påsk då. Ha de gott å kramar från oss.

2010-03-16 @ 18:54:07
Postat av: Gunilla

Jag nästan grät i morse när jag läste detta. Av tacksamhet och glädje!

Du är SÅ efterlängtad och SÅ välkommen!



Massor med kramar från oss!



KRAM!!!

2010-03-16 @ 20:13:21
URL: http://curant.blogg.se/
Postat av: Bambi

Oh vad glad jag blev av att läsa det där. :)



Kraaam!

2010-03-17 @ 09:46:50
URL: http://bambisens.blogg.se/
Postat av: Junia

sänder en kram

2010-03-20 @ 19:34:19
URL: http://befriad.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0