Magda fast i poliskontroll

Jo ni läste rätt så jag bloggar från en cell i polishuset i Gävle. Dom tog mig för jag hade inget körkort på mig. Ne skämt och sido så hamnade jag faktiskt i en poliskontroll på väg hem från stallet och jag hade faktiskt inget körkort på mig, ingenting som kunde styrka på att jag var den jag var men det fixade den snälla polisen och vipps så fick vi bekräftelse jag var den jag var riktigt skönt att veta. Jag fick blåsa och det visade negativt så det var skönt inte för att jag har druckit nått eller så men man kan ju aldrig veta vad tandkrämen innehåller.

Pelle kanin har varit här hemma också, mysigt att ha en litet kanin i soffan ibland, funderar på att ta hem dom båda nu när jag inte har nått i stallet att göra längre. Skulle vara skönt att få komma bort därifrån.

Annars då? Jag har inte gjort ett skit förutom att plugga en massa men jag har lite problem med etikläxan men jag antar att det ska ordna sig innan tisdag då den ska vara inlämnad. Gjort en nu header också, blev inge nöjd menmen det får väl duga tills jag orkar göra en ny någon dag.

Imorgon åker mamma och jag blir ensam ensam, eller ja jag får sova hos Maggan och Pelle om jag vill men jag tror jag blir hemma. På tisdag är det vägning och prov, först vägningen och sen provet, suck...

Nu blir det parlamentet/ponnyakuten sen blir det Peak Practise samtidigt som det blir lite plugg...

Tjing.


avtryck
Postat av: Anonym

Oh no... är du en brottsling nu???



Själv klarade jag mig fast jag åkte till stan och hade glömt plånboken hemma... Jag kunde ju ha råkat ut för samma sak... samma dag...



Kram!

2010-03-28 @ 21:18:31
Postat av: zaq

Inte böter ens?! Vad skönt...

Det är lättare att läsa nu när du har vit text mot svart...



Ha det gott från en "riktig nattuggla" ;-)



Var det "min" sadel du nämnde ;-) mmm snygg och skön!!!

2010-03-28 @ 23:37:12
URL: http://zaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0