Ny design

Så va tycker ni? Fick photoshop idag och nu ska jag väl ta mig lite tid och försöka fixa lite bilder.
Idag har jag faktiskt haft en riktigt bra dag vilket det var länge sedan jag hade. Åkte till skolan till åtta och hade lektion till halv tio och sen stannade jag och Carro ett par minuter nere i källaren men vi tröttnade så jag skjutsade hem Carro som åker till sthlm idag, going to miss u sweetie.
När jag kom hem så la mig och sov ett par timmar innan mamma kom hem och drog upp mig. Vid två fick jag ett meddelande om att packetet hade kommit och att jag kunde hämta det på konsum så jag GICK ner till konsum och hämtade ut det. Kom ner till stallet och provade mollys nya mössa och den passade riktigt bra, hon får nog ha den när hon åker så inte hör något. Lisa fick också ett sadelskydd så att dressyrsadeln inte blir repig -mummel mummel- om du ser detta lisa:)

Vi lastade Molly och det gick väl rätt bra, bara man inte stressar henne så går det bra.
Efter lastningen gick jag hem till Maggan och Pelle och där var Rune, älskade underbara Rune så vi la oss på golvet och bara mös, älskar att burra in huvudet i hans päls, han är så lurvig:)
Pratade med Maggan i säkert en timme innan hon skjutsade hem mig och då tog jag mig lite mat som mammsen hade gjort och det var jättegott:) Nu har jag tittat på Andra avenyn och ska kanske titta på True Blood men jag vet inte om jag orkar. Huvudvärken spökar idag och det är inge roligt alls.

Men som sagt vad tycker ni om designen, rosa va:D


avtryck
Postat av: Gunilla

Gillar den absolut!!

2010-03-10 @ 22:10:09
URL: http://curant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0