Rubrik?

Dagen då? Hmm...Började dagen med att ringa hälsocentralen och få en tid med min doktor imorgon eftersom medicinen börjar ta slut och jag har provat två ggr att sluta men det går inte. Tog ingen talett igår och ingen idag och det har resulterat i att jag knappt kunna gått utanför dörren, kul va? Vi väntar spänt på resultaten från sthlm men jag antar att det kommer ta ett par dagar till innan dom kommer.
E ringde idag och hon ska komma ut en sväng på torsdag fm eftersom förmiddagarna brukar vara en bra del av dagen, mindre skakningar och mindre trötthet.

Har lyckats skriva en HEL sida på min engelska uppsats, det är bra gjort eftersom jag skriver med mycket konstiga ord som det tar lång tid innan man kommer fram till hur det stavas.
Imorgon blir det samtal med doktorn och sen plugg för hela slanten, ja självklart ska jag titta på Silent Witness men det tillhör ju liksom vardagen.

Nu har jag dock en fråga till er:

OM ni fick reda på att ni har en obotlig sjukdom och bara hade ett visst antal år kvar i livet som ni kunde röra er, vad skulle ni göra då?


avtryck
Postat av: zaq

Älska dansa resa sånt man kan göra med dem man älskar, dvs kärleken, vännerna, familjen...



Kommer gå bra, lev på hoppet som katta på skåpet!

Tänker på dig...

2010-03-09 @ 09:09:44
Postat av: Gunilla

Leva varje dag som om den vore den sista.

Njuta av ögonblicken och göra bara roliga saker.

Umgås så mkt som möjligt med de nära o kära.



Men nu håller vi tummarna så de blånar...

Vi vill ha dig kvar... LÄNGE!!!



Kram!!

2010-03-09 @ 11:54:46
URL: http://curant.blogg.se/
Postat av: Lena

Leva varje dag fullt ut och göra allt jag drömt om. Skita i vad andra tycker och göra som jag vill.

Kram

2010-03-09 @ 19:25:37
Postat av: Junia

Leva älska och förlåta, leva var dag som om jag inte hade någon fler dag kvar, men nu vet vi ju att ... kvar ett tag till blir du allra troligast! Är sååå glad för det så!

2010-03-20 @ 19:37:58
URL: http://befriad.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0