Sov så gott lilla Wilma

Vaknade vid åtta och skjutsade mamma till jobbet innan jag åkte hem och tittade på Silent Witness som jag gör för tillfället eftersom jag går igenom serien (igen). Vid halv tolv åkte jag till sandviken och gick på kicks+lindex och köpte schampoo+balsam och lite annat smått och gott.
Strax innan ett gick jag till skolan och träffade Caroline och vi pratade lite granna innan ett par andra kom och vi tjockade ihop oss i soffan innan lektionerna började. Hade prov i medicinsk grundkurs idag och jag hoppas att det gick bra, skrev på nästan allt i alla fall så det är bara att hålla tummarna.
Efter provet skjutsade jag hem Caroline, ja just ja vi gick in till Ulla och jag köpte en tröja, jättefin:)
Hämtade mamma på jobbet och vi åkte hem. Idag hade vi bestämt att Wilma skulle få somna in och Pelle och jag ordnade det vid fem och visserligen var det tungt men jag hade inte kunnat hjälpa henne på något annat sätt, hon mådde inte alls bra och om man ska se det positiva i det så har jag Kenny och Dagge kvar.
Nu ikväll har mamma och jag bokat hotell rum i sthlm och vi åker på torsdag eftermiddag och kommer hem på fredag eftermiddag beroende på undersökningen går.
Ska gå och sova nu för imorgon är det skola igen.
Tjing tjing.




avtryck
Postat av: Anonym

Kanske lite större text? :)

2010-03-04 @ 20:09:57

Kommentera inlägget här:

Namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0