The teddybear dance

Jag skriver och skriver på min engelska uppsats och det är faktiskt jobbigt eftersom jag på ett sätt skriver om mig själv och måste skriva så minnesdelar lite då och då, det är obehagligt.
Pratade med doktorn på morgonen och hon har skrivit ut mer medicin till mig och sen ska jag tillbaka till henne och eventuellet göra en ny undersökning av njurarna.
Hon sa även att så fort dom hör något från Stockholm så skulle hon ringa och berätta hur det ligger till, alltså väntar vi fortfarande.
Tog mig en promenad ner till stallet och donade med kaninerna lite grann och det blir jobbigare och jobbigare att gå dit eftersom jag vet att jag inte hör hemma där längre, det enda som binder mig till det stallet är lite grejer och två kaniner som jag just nu bara vill bli av med, någon som vill ha 2?

Nu ikväll har jag bara legat i soffan och tittat på Silent Witness och Simpson och önskar mig bort, bort. Det känns som att jag börjar bli deppig men samtidigt så säger jag till mig själv att jag har INTE rätt att vara nere.
När mamma nämner ordet cancer får jag panik, tänk om?

Ne nu ska jag fortsätta titta på House och sen ska jag släpa min döda kropp upp i sängen, ska vara i skolan 8 imorgon bitti för Naturkunskaps lektion wiieee synd bara att jag inte hinner träffa Linnea, saknar min kärlekskollektivpartner har inte träffat henne sen i onsdags, AH en vecka imorgon!

Många bloggar har typ en frågestund så har du en fråga till mig så får du gärna fråga, jag svarar nog på allt, tror jag.


avtryck
Postat av: Gunilla

Heej...

Jo jag har en fråga...

Får vi besök av dig i påsk??



Kram!!

2010-03-10 @ 22:09:15
URL: http://curant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0