Tisdag

Tisdag var lika med skola och idag skulle jag åka buss, den ni. Jag åkte med åtta bussen för vi började nio och självklart kom Linnéa strax innan nio och lektionen började och vi hade som vanligt väldigt trevligt.
Vi disskuterade en massa i vår lilla etik grupp och kom som vanligt med en massa smarta idéer som vi alltid gör.
Efter skolan promenerade Linnéa och jag till skolan med en instickare på Ånyo där vi hittade en gammal tidning med 80-talets knipgymnastiklärare, kommer inte ihåg va hon heter i efternamn, hon heter nått med Susanne.
I skolan letade vi efter Marcus men han hade ju lunch! så det blev inget snack med M utan vid 13 åkte jag heeeem.

Hemma väntade mammsen så vi åt lite tillsammans eller ja mamma tittade på när jag åt som hon brukar göra. Sen packade vi bilen full med saker som skulle kastas och sen åkte vi till tippen och kastade och sen åkte vi hem och packade in resten i bilen och åkte igen. Var ner till stallet och tittade så att Lisa packade med alla saker hon ska ha med på träningen eftersom jag inte skulle med. Mamma åkte på kören när jag kom hem och jag satte mig här, ovanligt va? Ja just ja MIN LAPTOP funkar igen och jag fixade det helt själv:) You know kvinnor kan!

Nu ska jag snart titta på House och innan det ska jag koka en kopp the till. Imorgon börjar jag 8 och ska åka 7 från storvik och sen kommer jag inte hem förrän 17, tror ni jag klarar det jag som inte ens är van att vara vaken hela dagarna, jag måste min sömn! Jajaj hoppas på att eliten är där när jag kommer, glad om Carro är med på naturkunskapen, need her!!

Ja just ja, Linnéa och jag är så himla snygga!



avtryck

Kommentera inlägget här:

Namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0