Tuffa dagar

Ja det har varit det faktiskt, jobbigt med valp:) I måndags var Pelle på jaktmöte och jag och skrutt var ensamma för första gången och hon somnade så precis så att jag fick se på Saltön vilket är mitt favoritprogram. Pelle kom fram mot halv tolv och då gick jag och sov eftersom jag skulle upp och ha prov dagen efter.
På tisadagen vaknade jag av att Skrutt grät och grät eftersom Pelle hade gått och fodrat hästarna, efter massa mys blev allting bra och hon blev så glad så.

Jag åkte hem till mamma och donade lite innan jag åkte in till skolan och hade prov som faktiskt gick bra hoppas jag, håll tummarna! Skoldagen avslutade jag med etik och livsfrågor och efter det tog jag en svängom på stan med Linnea innan jag skjutsade hem henne. Efter det åkte jag till stallet och fixade med kaninerna och pratade med lite folk innan jag åkte hem och städade lite.

Vid sex åkte Pelle på möte och Skrutt och jag blev ensamma igen, vi lekte med råttan och en socka, riktigt roligt. Efter mkt lek så somnade Skrutt i mitt knä och där sov hon till Magnus kom en sväng och pratade dock somnade hon direkt igen för hon var såå trött.
Pelle kom hem vid tio och då åkte jag hem till mamma och pluggade lite grann. Eftersom jag inte gillar att sova själv så sov jag inte så mycket under natten utan tog det mest lugnt och tittade på tv.

Nu ska jag åka och hämta mamma i sandviken, se om jag kan lura mig till mat ute idag:)

Varför säger man att man ska äta ute, man äter ju inomhus? hmmm..

avtryck
Postat av: Beffa

Hihi, det har jag också funderat på..

Samma som att säga, att man ska gå bort när man ska hälsa på någon. Varför säger man inte hälsa på?

2010-04-01 @ 00:34:23
URL: http://beffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0