Dagens i-landsproblem

Jag drack upp all mjölk innan jag hann ta penicillinet så nu måste jag resa mig från soffan, gå in i köket och ta vatten eller någt att dricka för att ta penicillinet.

Men nu till något trevligare, Wilma ska få träffa Murphy idag och förhoppningsvis blir det valpar men man vet aldrig med Wilma hon kan ge honom extremt med stryk också, ah Wilma.

Jag håller på med sadelkammaren också, städar och donar så det ska bli fint och det börjar se riktigt proffsigt ut. Ska försöka rida ut en sväng på Lelle också idag, måste bara försöka ta mig i kragen och fara till stallet så att allt blir gjort och inte sitta kvar i soffan och hänga som en annan lodare.

Försöker skriva senare om hur det har gått med Wilma vs Murpgy.

avtryck
Postat av: Cissi

Vad väljer du, julmust eller cola? =)

2010-11-24 @ 11:23:48
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0