Ekonomiska kriser och dressyrträning

Ja helgen har varit fullspäckad då jag har tränat Lelle för Berit (http://berit.hintab.se/index.html) och det gick riktigt bra på söndagen, lördagen var jag bara nöjd med hästen men  på söndagen skärpte jag till mig och gick ur ridhuset med ett leende på läpparna.

Nu sitter jag med en samhällskunskaps uppgift som ska redovisas på torsdag. Jag har valt att studera krisen som Irland har för tillfället och se hur den kan påverka övriga länder, ska bli intressant att se hur det kommer att bli då jag har planer på att åka till Irland i vår.

Var till doktorn idag också eftersom halsontet inte vill försvinna + att öronen inte kändes 100% men som tur var så mådde både hals och öron bra, dock togs ett blodprov och nu ska jag ta mer prover eftersom det fortfarande finns för mkt vita blodkroppar i blodet, kanske en knöl till som sitter någonstans och gör sattyg?!

Nu ska jag fortsätta och skriva lite innan jag ska krypa ner i min säng, ska upp och ta ut hästarna imorgon bitti, kanske en morgontur?

Ha det bra /M

avtryck

Kommentera inlägget här:

Namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0