Hundsjöv vs Storvik

Tror ni det är någon skillnad? Hehe om det är, Storvik är det värsta draget i Hundsjö är det drag i när jag och Gunilla åker på ICA i Flärke woho, party all night long.

Elin har en förkärlek till blåbär med mjölk så jag var tvungen att prova det, dock blev jag inte direkt kär i det men det finns inte mycket som jag är kär i bara Wilmur och Pazzi och Lelle, mina tre barn, mamma saknar er!

Fick mig en ridtur på Lisas ponny idag också och imorgon ska jag rida mig ett dressyrpass på den lilla gula connemaraponnyn som för övrigt har kommit på att hon hatar mig, hon är för lik Prisen, knapparna sitter på samma ställe ungefär och jag hittar dom:)

Ska försöka dra med mamma till Valbo någon dag och köpa en ny tv till henne den hon har nu lever ett eget liv och det går inte att kompromissa med den om tv-programmen, idag ville den inte titta på Robinson när jag ville utan den ville vara svart.

Nu ska jag snart ut och lasta in vinterdäck i bilen för imorgon åker dom på mammas bil och eftersom jag tränar på gym är jag stark så jag får lasta i dom medan mamma står på sida och är arbetsledare, känns härligt precis som förr.

Ja just jag måste ju berätta att jag skrämde slag på min mor igår elak som jag är. Vi satt i soffan och hon smsade som vanligt (tonårsvarning!!!) och jag tyckte väl inte att jag fick riktigt med rätt respons på vad jag berättade så helt plötsligt sa jag "mamma jag är med barn" varpå mammsen blir likblek och jag ser hur hjärnan arbetar fort.

Förklarade dock för mammsen att jag inte var med barn utan att det bara var ett sätt att få henne att reagera dock var hon tvungen att fråga om jag verkligen skämtade innan hon gick och la sig bara för att vara säker.
Stackars mammsen som har en sådan elak dotter som jag, jag menar Hallå Jag med barn? Nejnej jag har dragit ut en mutter ur min biologiska klocka och den tickar inte längre.

Mums på er ;)


avtryck
Postat av: Gunilla

Mums på dig själv!!!

Vad elakt gjort mot din mamma.... fast lite kul också :)

Syns på söndag! Kram!

2010-11-05 @ 15:54:58
URL: http://curant.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Skitkul, hahaha.



Fast de hade jag nog inte tyckt om jag va din mamma.



Men ändå, jag skrattar fortfarande, hahahahaha.

2010-11-05 @ 22:46:26

Kommentera inlägget här:

Namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0