Väljer jag rätt?

Idag var jag och mammsen in på Fonus i Sandviken för att köpa en ny gravlyckta till mormors grav och på en gång jag klev in på kontoret så kändes det som att åter vara hemma, VARFÖR SÖKTE JAG INTE IGEN?????
Kanske ska jag jobba som begravningsentreprenör, jag är kanske som gjord för arbetet.

Jag har försökt plugga idag också men tror ni det går? Nej inte alls det är så mycket annat i huvudet just nu + att lillasyster ville att jag skulle rida hennes ponny och jag bangar aldrig ur på det, älskar den ponnyn, ge henne till mig NU! Men nu ikväll har jag suttit med psykologin lite och försökt få in lite i huvudet som för övrigt står still nu, tror den håller på och går i strejk. Bestämde även med mor ikväll att jag ska stanna kvar här tills på måndag efter jag inte mådde särskilt bra idag varför tänker jag inte ta upp här men nej jag är inte med barn;)

Nu ska jag ta kroppen och gå mot sängen eller snarare släpa mina stackars ben mot sängen.

Mums på er alla;)

avtryck
Postat av: Gunilla

Klart som tusan att du inte mår bra...

Du har varit ifrån oss för länge!! ;)

En mamma mår inte bra utan sitt barn... :)



(mycket snack om barn...)



KRAM!!

2010-11-06 @ 13:14:53
URL: http://curant.blogg.se/
Postat av: Junia

Hello där!

Jag kände bara för att titta in och sända iväg en stor kram till dig! Sakna KRAM

2010-11-06 @ 22:14:33
URL: http://junia.tronestam.se/sv/

Kommentera inlägget här:

Namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0