Ahlsted vill supa Reinfeldt full och en älg på Södermalm

Ja dom två händelserna kanske har nått gemensamt?
Eller nja inte.

Igår räknades rösterna och Moderaterna blev "vinnaren" och nu ska dom i fyra år till leda Sverige. På en del frågor håller jag med dom men på andra frågor vill jag bara knäppa dom på näsan och be dom dra åt fanders.
Det som jag är mest orolig inför är att SD har fått mandat i riksdagen och när dom väl är inne i grytan kan dom ta sig uppåt och framåt och till slut kan dom kanske vinna i ett val, frågan då är väl vad som händer?!

Annica Holmquist blir utförsäkrad och vill dö medans folk i Sverige hoppas att Mona Sahlin avsätts som partiledare. Frågorna är många och vi får bara vänta på resultatet och jag hoppas verkligen att Annica Holmquist får den hjälp hon behöver.


avtryck

Kommentera inlägget här:

Namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0