Köp spermier på internet

Ja snart så iaf vad expressen säger i en artikel. Men vill vi verkligen ha det så? Är nästa steg att lägga ut en annons på internet "sprema säljes till högstbjudande. 180cm lång man väger i nuläget 100kg men tränar 3 ggr i veckan för att bli mer "fit". Har blondt hår och blåa ögon, bara trevliga släktningar." Ne tack du då måste det vara lättare att bli stupfull på krogen och följa med någon hem och "råka" bli på smällen, du behöver förhoppningsvis inte veta vem pappan är eftersom baksmällan gör dig blind.

Grejen är väl "hur-man-får-in-dom" för dom kommer väl inte i tablettform eller är det kanske nästa steg? Med jordgubbssmak, mums. Pengar hit och pengar dit är väl vad man måste ha för att nu kunna införskaffa dessa små stackars spermier som antagligen någon stackars student har suttit och producerat fram på en toalett i USA.

Jag tror jag kör det gamla varianten med att träffa någon som jag tycker om och fastnar för eller så blir det som jag har sagt, att jag blir en elak gammal kärring som är bosatt ute i skogen och bråkar om min pension.

Tack och adjö

avtryck

Kommentera inlägget här:

Namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0