Stövlar



Jag är rätt noga när det gäller stövlar och eftersom jag har långa ben och smala vader har det varit problem att hitta stövlar som passar mina ben men nu har jag hittat dom och jag ÄLSKAR dom.
Eftersom mina älskade trotjänar stövlar har gett upp (ska dock lagas) så tog jag chansen och åkte till Hööks idag och införskaffde dessa puddingar så nu kan jag och L blinga ikapp på träningarna i höst och vinter, vi kommer vara urläckra (ridbilder kommer till veckan).

Imorgon styr jag kosan mot Övik igen, ska bli skönt att komma hem igen och mysa med hästarna och hunden och alla andra förståss;) Har köpt en sele till Wilma som jag hoppas hon kan ha, med reflex och dödskallar på, passar hennes stil och den ska hon ha på måndag när vi ska på kurs, måste ju visa vilken cooling hon är;)

Nu ska jag och mamma spela plockepinn som jag hittade i en låda idag.


avtryck

Kommentera inlägget här:

Namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0