VIP kort på akuten

Ja det blir väl så snart. Igår när vi hämtade Lelle klämde jag mig bakom honom och dörren i transporten men jag tänkte att det var väl inte så farligt, idag fick jag ringa sjukhuset.
"Diagnosen" blev: Klämskador på handled och tumme, är det inte bättre om 2 veckor ska handen gipsas. Skit kul, not har ju ny häst i stallet och allt.

Ikväll har Wilma och jag varit på frösta träningen i Rallylydnad och hon var bäst som vanligt, älskade hund!!!

På Söndag kommer P hem, stackars Gunillas öron som dom får lyssna på mitt fjortis snack:)

avtryck
Postat av: Anonym

Nä nu får det vara nog med akutbesök!! Punkt slut!!



Jag lyssnar SÅ gärna på ditt "fjortis snack". Du om någon förtjänar att vara kär & galen!!

2010-09-18 @ 08:31:00
URL: http://curant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0