Han stack in den, det gjorde ont och sen kom blodet...

Ja det var en hemsk upplevelse och det var min första gång...


Ja hos öron-näsa-hals doktorn alltså, va trodde du:) Nej men skämt och sido han gjorde ett litet misstag och gjorde illa min högra näsgång vilket resulterade i blod blod och blod...Men det blev inga rör isatta utan han ville vänta så det är väl bara att vänta då.

Imorgon börjar jag mitt nya arbete vilket ska bli roligt och spännande, tänk om jag totalsuger på det och alla bara skrattar åt mig? Äh förresten det struntar jag i, jag kommer äga alla i mina nya jeans:)
Åh jag låter som värsta fjortis bloggaren som inte har något att skriva om utan måste skriva om att hon kommer äga på matteprovet imorgon trots att hon vet att hon suger på matte. Men nu är det nya tider och jag kommer satsa allt på detta jobb, jag vill verkligen kunna säga att jag har ett jobb som jag trivs med och jag har en lön som gör att jag kan köpa en ny mobiltelefon SOM FUNGERAR!!!!!

Ne nu ska jag dricka min sista kopp te och kasta ut katten från rummet sen ska jag inta sovläge så jag kommer upp imorgon bitti och kan spackla ansiktet bra och sen fara till JOBBET :) ah jag var bara tvungen att skriva det igen.

Jaja tjing tjing på er sötnosar.

avtryck

Kommentera inlägget här:

Namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0