Lady Java

Har ni katt? En katt är ett husdjur som man har i familjen för sällskap och för att man antagligen tycker om djuret och djuret kan eventuellt tillföra något positivt inom familjen.

Men Java då? Vad tillför hon? Här nedan kommer en lista på de saker hon tillför familjen.

  1. Hår överallt
  2. Klösmärken på dörrar
  3. Sönderbitna sladdar, speciellt mobilladdare
  4. Jamanda i natten
  5. Indraget smuts
Ja det är bara ett fåtal saker som denna lilla varelse bidrar med. Visst jag ska inte säga att hon inte tillför positiva saker för det gör hon men hon är som hon är. Självklart ska katter vara rädd för vatten men snö ska väl vara okej eller har jag missuppfattat det, grannens katter kan ju gå på snö. Java tittar ledsamt på mig och sedan på snön som att säga "matte bär mig, tassarna blir blöta" och inte nog med det HON TITTAR PÅ MIG NÄR JAG RENGÖR KATTLÅDAN!!! Hon sitter och tittar så att jag gör helt rätt och att allt bajs och kiss försvinner från hennes toalett.

Ja vad ska man säga, damen är petnoga när det gäller saker och ting och råkar man tända lampan när hon ligger och sover blir hon sur och går under sängen och muttrar nått med "j*vla människor fattar ni inte att jag behöver min skönhetssömn på dagarna..."

Ikväll blir det hårfärgning av mitt hår och eventuellt mammas, om hon inte fastnar på kören allt för länge.

Tjing tjing

avtryck

Kommentera inlägget här:

Namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0