Nervös

Jag brukar inte vara så nervös men nu är jag det. Idag när jag och Stina var ute med vovvarna på promenad i det varma vädret ringde mig telefon. Normalt så låter jag det gå mååånga signaler eftersom jag har så fin melodi men eftersom jag inte kände igen numret svarade jag glatt i hopp om att det är Rickard Sjöberg från postkodsmiljonären som vill berätta för mig att jag har vunnit en bil och ett par miljoner. Nu var det inte han som ringde, han kanske inte hann med det idag, dock var det en trevlig kille som ville att jag skulle komma på en arbetsintervju imorgon em.

Nu till mitt stora problem, vad ska jag ha på mig? Jag kan ju inte komma i täckbyxor och tjockjacka och mössan på sne och ett stort leende på läpparna och säga Howdy Partner!
Ah varför alltid klädproblem? Tror jag måste skaffa mig en påkläderska som även kan bestämma vad jag ska ha på mig. Får väl bli jeans och en skjorta eller liknande, måste se till att inte se ut som en bonde.

Ja hodwy och godnatt på er!

avtryck
Postat av: Gunilla

What..!!???

Skulle det va nåt fel på en bonde????



;)

2011-02-15 @ 22:59:05
URL: http://curant.blogg.se/
Postat av: Anonym

beror ju på vilket jobb du söker.. :) Om du vill jobba som bonde borde du ju satsa på bondelooken! :)

2011-02-15 @ 23:18:28

Kommentera inlägget här:

Namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0