Vuxenpoäng

Ja med stormsteg tar jag mig framåt genom den vuxna världen och sätter poäng efter poäng, snart kommer jag väl inte på highscore listan?
Men vad pratar jag om då? Jo jag har fått jobb vilket är en stor grej. Skrev i ett tidigare inlägg att jag skulle iväg på en arbetsintervju och tror ni inte jag fick jobbet på en gång, jodå wiho säger jag!

På Torsdag börjar jag mitt nya kapitell här i livet, ett kapitell som inte kommer innehålla ätstörningar och andra problem, nu ska jag endast fylla mitt liv med positiva saker, saker som får mig att må bra.

Jag ska inhandla en ny kostym vilket ALLTID får mig att må bra, och stiletter, åh älskade skor:)

Nä fy tusan nu börjar det bli galet här, dags att dra fram snabeldraken och rengöra.

avtryck
Postat av: Anneli

Grattis! :D

2011-02-19 @ 19:13:35
URL: http://sofiedal.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0