Java

Lånat från wikipedia:

Norsk skogkatt (på norska norsk skogkatt eller skaukatt) är en kattras som ingår i gruppen semilånghåriga raskatter och härstammar från Norge. Deras päls är vattenavstötande och anpassad till ett kallt klimat. En renrasig norsk skogkatt med rätt utseende och dokumenterad stamtavla kostar ca 4500-7000 kronor i Sverige.

Ja det är alltså en sådan katt som jag ska hämta hem på tisdag em, en liten tjej som heter Java, bilder kommer då.
Hon ser ut som en ihop mixad caffe latté som man sedan har ruskat runt i en chaker, ni förstår säkert hur jag menar.

Anyway mina ramar ligger ute i boden fortfarande och väntar på att bli målade en gång till och själv sitter jag inne med feber som jag absolut INTE får ha eftersom jag ska på undersökning på tisdag.
Menmen that's life, jag har inte turen med mig på något sätt så jag lever med skiten.

Nu ska jag ta och sova så att jag vaknar upp imorgon utvilad och lycklig.


avtryck

Kommentera inlägget här:

Namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0