Hur gör jag?

För tillfället sitter jag i en svår sits. Vad vill jag? Ett jobb inom hästbranschen skulle vara otroligt roligt men är jag verkligen så bra att rida och sköta hästar att jag skulle klara av det? Kan jag något överhuvudtaget? 
Just idag känns allting så jävla jobbigt, allting känns meningslöst och jag vill väl egentligen ingenting, lika bra att ge upp, jag förstör ju för andra trots att jag inte gjort något.

Men om jag inte ska jobba med hästar vad ska jag då göra? Kan jag något?



avtryck
Postat av: Anneli

Känner igen "är jag verkligen bra nog för att jobba med det här"-tankarna, men man får väl tänka att man måste ju verkligen inte vara bäst för att vara tillräckligt bra. Det är ju ändå relativt många som jobbar i hästbranshen, man måste ju bara vara lika bra som den absolut sämsta av dem. Och det tror jag säkert du var för länge, länge sen.

2011-06-08 @ 10:47:01
URL: http://sofiedal.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0