Är jag en tandläkares dröm?

Känns som att jag hunnit med en massa saker idag trots att jag gick upp vid halv elva. Har plockat isär min cykel eller ja tagit bort däcken och lagt upp cykeln på en hylla i väntan på att jag antingen ska köpa nya däck eller sälja cykeln, vi får se vad det blir. Men båda bodarna blev rensade och bilen packad och sen ett besök på tippen och en massa blev kastat.

Trevlig stund på kören vid fem och sen blev det...tandläkaren... Körde en extra omväg för att tiden skulle gå snabbt så att klockan skulle bli 19:20 men icke sa nicke tiden gick sakta och till slut fick jag bita i det sura äpplet och knappa in mitt personnummer och checka in hos TandGudarna. Ett besök som jag trodde skulle sluta billigt kommer nu landa på ungefär 4000 kronor.
Menmen jag har ju massor med pengar så jag strör dem gärna på tandläkarna.


avtryck

Kommentera inlägget här:

Namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0