Återvänder till brottsplatsen.

"Brottsplats är beteckningen på en plats där någon form av brott ägt rum." (wikipedia)

Inte för att det har skett ett brott här men jag återvänder hit, varför vet jag inte, antagligen för att ha någonstans där jag bara kan ordsvamla och inte riktigt bry mig om vem som läser.
Den 28/4-2011 drog jag mitt uppåt i landet igen till örnsköldsvik och det är där jag sitter nu, vid köksbordet på Jakobsskatan och har ätit lite kvällsfika innan jag ska krypa ner i sängen och invänta morgondagen.

Fick en varmt välkomnande när jag kom tillbaka och det känns som att komma hem, att man vet att man är omtyckt dit man kommer. På något sätt så kändes det som att Lelle tyckte det var roligt att jag kom tillbaka, han och jag hör helt enkelt ihop, vi är ett team och jag har bestämt att vi ska kämpa för att få vara tilllsammans för alltid, vi ska inte vara isär.

Saknar Sally men hon har det bra, får slippa all träning ett tag tills jag kommer hem igen.

Over and out.

avtryck

Kommentera inlägget här:

Namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0