Mors dag

Taget från wikipedia "Mors dag är en högtid som uppmärksammar moderskapets mödor och glädjeämnen och firar minnet av ens moder, men är även en kommersiell högtid som i Sverige inträffar den sista söndagen i maj. Dagen är officiell flaggdag i Finland, men dock ej allmän flaggdag i Sverige, men flaggning är vanligt förekommande."

Så på söndag är det mors dag och jag är inte hemma hos min mamma :( Saknar henne faktiskt idag, hade velat krama om henne och berätta hur mycket jag tycker om henne och hur mycket jag uppskattar allt som hon gör. Men när jag kommer hem ska jag göra allt detta, berätta för henne hur mycket hon betyder för mig.

Men jag ska beställa en bukett åt mamsen.

avtryck
Postat av: Kicki

Hej skrutt!

Hamnade här av en slump. Kom på hur mycket jag saknar dig.

Såg din header och ser att du är ruskigt lik din lillasyster!

Kram

2011-05-27 @ 20:43:47

Kommentera inlägget här:

Namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0