Laddning

 

Ja nu börjar det närma sig och Pazzi och jag tränar på hur man ställer upp sig inför dommaren. Det är viktigt att hästen har öron framåt och är positivt inställd till det som skall göras. OM hästen inte skulle vilja ha öronen framåt är det bara att dra i dem och försöka få hästen positiv.

Nu var det inte riktigt så jag gjorde. Pazzi har en förkärlek till att bli dragen i antingen överläppen eller som på bilden, öronen. Man kan praktiskt taget dra hur hårt i dem och hon tycker det bara blir skönare ju hårdare man drar.

Men på Fredag åker vi till Sundsvall och jag hoppas ni håller tummarna för oss!


avtryck
Postat av: Renée

Klart vi håller tummarna! Stenhårt! Jag tror nog Leo håller hovarna också. :) Hoppas kavajen för tur med sig om du använder den. Kram!

2011-05-19 @ 09:31:18
URL: http://www.dressagelife.se

Kommentera inlägget här:

Namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0